Hrvatsko društvo glazbenih umjetnika
Glazbeni umjetnici Zagrebu
Matija Meić, bariton
Martina Menegoni, mezzosopran
Božo Letunić, klavir
Program:
Boris Papandopulo: Kolo Mažurane
Benjamin Britten: A charm of lullabies, op. 41
Benjamin Britten: Seven Sonnnets of Michelangelo, op. 22
Richard Wagner: Wesendonck Lieder, WWV 91
Boris Papandopulo: Tri ljubavne pjesme
Blagoje Bersa: Es war einmal, duet Mintje i Pieta iz opere Postolar iz Delfta
Matija Meić završio je studij solopjevanja u Zagrebu u klasi Giorgia Suriana, a usavršavao se na Sveučilištu za glazbu i izvedbene umjetnosti u Beču u klasi Claudie Visce i Floriana Boescha. Član je ansambla minhenskog Državnog kazališta u kojem je od 2015. do danas otpjevao cijeli niz baritonskih uloga od kojih se posebno mogu izdvojiti naslovna uloga Verdijeva Rigoletta, Puccinijevi Scarpia (Tosca) i Marcello (La Bohème), naslovne uloge u operama Dantonova smrt G. von Einema, Seviljski brijač G. Rossinija, Don Giovanni W.A. Mozarta te Evgenij Onjegin P. I. Čajkovskog. Također se iskazao u četverostrukoj ulozi zlobnika Lindorf/Coppelius/Dr. Mirakel/Dapertutto u Hoffmannovim pričama J. Offenbacha, zatim u ulozi Nicka Shadowa u Život razvratnika I. Stravinskog, Kralja u Orffovoj Mudroj ženi, te u Donizettijevoj operi Marija Stuart kao Lord Cecil. U sezoni 2022./2023. debitirao je u Paviji i Klagenfurtu. Nastupao je na festivalima u Bergenzu i na Rossini festivalu u Bad Wildbadu gdje je 2015. osvojio „International Belcanto Prize“. U Zagrebu je nastupao kao Belcore u Ljubavnom napitku, Figaro u Seviljskom brijaču, Onjegin u Evgeniju Onjeginu te kao Figaro u Figarovu piru, za što je osvojio Nagradu Hrvatskog glumišta. Kao koncertni pjevač surađivao je s Minhenskom Filharmonijom, Kraljevskom filharmonijom iz Liverpoola, Helsinškom filharmonijom, Gulbenkian orkestrom, Savaria simfonijom, Zagrebačkom filharmonijom, Simfonijskim orkestrom HRT-a, Hrvatskim baroknim ansamblom, Dubrovačkim simfonijskim orkestrom, Beogradskom filharmonijom, Kvintetom Bečke filharmonije i WISE ansamblom iz Beča.
Martina Menegoni nositeljica je stipendije za mlade wagnerijanske pjevače na festivalu “Bayreuther Festspiele” 2022. te pjeva Waltrautu iz Wagnerova Sumraka Bogova. Od debija 2014. u ulozi Ivice u operi Ivica i Marica E. Humperdincka, ostvarila je uloge Olge u Evgeniju Onjeginu P. I. Čajkovskog, Cherubina u Mozartovu Figarovu piru, Rosine u Rossinijevu Seviljskom brijaču, Linette u Zaljubljen u tri naranče Prokofjeva i Ivanice u Hatzeovoj operi Adel i Mara. Godine 2018. debitirala je u HNK Split ulogom Rosine, a 2019. kreira ulogu Vile u praizvedbi opere Plava ptica Olje Jelaske pod vodstvom Berislava Šipuša i Cantus Ansambla. Godine 2023. pjevala je Orfeja u Gluckovom Orfeju i Euridici u Puli te ulogu Noći u operi Amfitrion Borisa Papandopula u HNK Zagreb. Od koncertnih nastupa ističu se nastupi u Beethovenovoj Devetoj simfoniji pod ravnanjem D. Runtza i u Sirènes C. Debussyja uz Zagrebačku filharmoniju, nastupi u Pergolesijevoj Stabat Mater i projektu Verdi for Eternity s Dubrovačkim simfonijskim orkestrom pod ravnanjem mo. Huta te Il Tramonto O. Respighija sa Sarajevskom filharmonijom pod ravnanjem mo. Tarbuka. U suradnji s HRT-om snimila je Wagnerov ciklus Wesendonck Lieder. Diplomirala je u klasi prof. Lidije Horvat-Dunjko, a usavršavala se s Claudiom Viscom, Brigitte Fassbaender i Deborah Birnbaum.
Božo Letunić u Dubrovniku je završio osnovno i srednjoškolsko obrazovanje u Umjetničkoj školi Luke Sorkočevića, teoretski smjer i klavir u klasi prof. Marije Antić. Diplomirao je klavir na Muzičkoj akademiji u Zagrebu u klasi prof. Ljubomira Gašparovića. Već za vrijeme studija pokazuje poseban interes za komorno muziciranje te često surađuje s pjevačima, gudačima i puhačima. Od 1999. do 2004. predaje klavir u Osnovnoj glazbenoj školi Ivana Zajca u Zagrebu, a od 2004. do 2011. djeluje kao korepetitor na Odjelu za puhače i udaraljke Glazbene škole Pavla Markovca u Zagrebu, gdje kroz godine stječe veliki broj nagrada nastupajući s mladim umjetnicima u zemlji i inozemstvu. Od 2012. zaposlen je u zvanju umjetničkog suradnika, a od 2020. u zvanju višeg umjetničkog suradnika na IV. Odsjeku za pjevanje Muzičke akademije u Zagrebu. Redovito se usavršava na seminarima iz područja lieda i opere (Cornelis Witthoefft, Silvano Zabeo, Thomas Hampson, Marc Tardue itd.). Stalni je suradnik pjevačkog studija Mozartine na koncertima i snimanjima za HRT. Surađuje s baritonom Matijom Meićem, s kojim je 2020. održao recital u Gärtnerplatz Theateru u Münchenu pod nazivom “5 von 5 in 5” izvodeći cikluse pjesama Finzija, Ravela, Pylkänena, Papandopula i Čajkovskog.
Popust od 20 % na cijenu ulaznice ostvaruju učenici, studenti, umirovljenici i invalidi. Osobe u invalidskim kolicima imaju besplatan ulazak, dok osoba u njihovoj pratnji plaća 50 % cijene ulaznice. Popusti na cijene ulaznica ostvaruju se na blagajni Dvorane Lisinski.
U skladu s odredbom članka 86. stavak 1. točka 12. Zakona o zaštiti potrošača, kupac nema pravo na jednostrani raskid ugovora (povrat ili zamjenu ulaznice). Kupac može ostvariti pravo na povrat cijene ulaznice isključivo u slučaju otkazivanja događaja. Za ulaznice kupljene na blagajni Koncertne dvorane Vatroslava Lisinskog povrat je moguć u roku 60 dana. Nakon tog roka povrat više nije moguć. Za ulaznice kupljene internetom povrat obavlja tvrtka Dekod d.o.o. (www.dekod.hr). Sukladno članku 10. Zakona o zaštiti potrošača, svi pisani prigovori mogu se predati osobno u poslovnim prostorijama Koncertne dvorane Vatroslava Lisinskog, putem pošte na adresu Trg Stjepana Radića 4, Zagreb, odnosno putem elektroničke pošte na e-adresu prigovor@lisinski.hr.