Novosti

13. ožujka 2024.

[B2B] Natječaj / javna nabava: Usluga održavanja i popravka informatičke opreme

Koncertna dvorana Vatroslava Lisinskog pokreće postupak jednostavne nabave: Usluge održavanja i popravka računalne opreme, a ponude se primaju do 20. ožujka.
 
Sukladno članku 15. stavku 1. Zakona o javnoj nabavi („Narodne novine“, broj 120/16, 114/22) (u daljnjem tekstu: ZJN 2016) Koncertna dvorana Vatroslava Lisinskog kao Naručitelj za nabavu robe i usluga te provedbu projektnih natječaja procijenjene vrijednosti manje od 26.540,00 eura (bez PDV-a) te radova procijenjene vrijednosti manje od 66.360,00 eura (bez PDV-a) nije obavezna provoditi postupke javne nabave propisane ZJN 2016.
 
Predmet nabave su usluge održavanja i popravka računalne opreme u Koncertnoj dvorani Vatroslava Lisinskog.
 
Usluge koje su predmet ove nabave sastoje se od usluga:
a)      Održavanja informatičke opreme u smislu hardware-skog održavanja (popravci računala i opreme; čišćenje serverske opreme radi učinkovitijeg hlađenja/ventilator/)
b)     Održavanja informatičke opreme u smislu software-skog održavanja (sistem administracija, održavanje sistemskog software-a), ažuriranje operativnih sustava (Windows 10, Windows 11 Windows Server i Linux Server /platforma za prikaz marketinških sadržaja/)
c)      Kontrola i održavanje servera za smještaj knjigovodstvenog programa sa pripadajućim licencama operativnog sustava (Zagreb data)
d)     Održavanje infrastrukture za prikaz marketinških sadržaja na vanjskim i unutarnjim ekranima
e)      Održavanje mrežne infrastrukture (žičana, Wi-Fi, VPN) 
f)       Sigurnosna pohrana podataka (ovisno o tehničkim rješenjima dvorane)
g)      Zaštita računala - filtriranje, analiza i provjera paketa podataka koji nose informacije s interneta na računalo (zaštita povjerljivih korisničkih podataka od neautoriziranih korisnika blokiranjem i zabranom prometa) (Firewall)
h)     DNS hosting domene lisinski.hr
i)       Tehnička podrška zaposlenicima (korištenje postojećih aplikacija, mobilnim telefonima, stolnim i prijenosnim računalima)
j)       Konzultantske usluge pri implementaciji informatičke opreme
k)      Fizički boravak u dvorani 50 sati mjesečno i rad certificiranog zaposlenika radnim danom putem HelpDeska, 15 sati mjesečno.
 
Cijela dokumentacija nalazi se ispod objave novosti.